SOVA SNÄLLA

jahopp, nu sitter man i skolan igen.. suck, jag har vart hemma 2 dagar det var skönt men man såg lite fram emot skolan idag? fråga mig inte varför.. men det försvann snabbt när man kom till skolan.

Imorse åt jag frukost med simon på expresso house och då får jag ett sms av nora som säger att vi börjar 11?!? kunde sovit typ en timma mer :o blev så himla trött på att ingen lärare eller så upplyser en om detta.
iaf jag hade inte träffat min älskling sen snabbt i fredags och hade saknat han som tusan så jag kunde inte sluta le (a) och sen när han skulle gå ville jag verkligen inte släppa tagen men jag var tvungen buhu, men vi ska ha en otroligt mysig helg så ♥

nu sitter jag har i skolan börjar om 20 minuter och vill bara helt enkelt DÖ är så himla trött! jag har problem att sova i min säng själv?.. konstigt annars älskade jag min säng, men nu somnar jag verkligen inte as jobbbigt eftersom att jag går upp så tidigt som jag gör. Jag har inga problem att sova borta nåhonstans eller i någon annans säng det är typ ett av de bästa jag vet! jag kan somna på 2 röda sekunder hahah , detta tycker folk dock är lite jobbigt men whatever :)

idag väntar mycket plugg! men jag vet att jag inte kommer göra det så hm..



jag hittade en ca 1 och ett halv års gammal bild på mig och simon, thank god att man har förändrats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0