SAMMANFATTNING 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - jag åkte till holland :)

Höll du några av dina nyårslöften? - nej
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nope :P

Dog någon som stod dig nära? - nej
Vilka länder besökte du? - holland finland tyskland England
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - att resa till ett varmt land!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 31-05

Vad var din största framgång 2009? - ehm... ingen aning xd
Största misstaget? - för många :s
Har du varit sjuk eller skadat dig? - jag skadar mig alltid haha :d

Bästa köpet? - hm.. så mkt va, men jag tror min rutiga skjorta :)
Vad spenderade du mest pengar på? - öööhh kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad? - simon gör ju mig glad varje dag
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - sexy bitch och alla dem
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - jag vet inte jag var mer glad och jag var mer ledsen än förra året :/ fast det glada jämnar la ut allt :)

Vad önskar du att du gjort mer? - inget tror jag

Vad önskar du att du gjort mindre? - shoppade kanske? eller jag önskar la inte det men de hade vart bra

Hur tillbringar du julen? - hemma med familjen
Blev du kär i år? - jag ver redan kär innan :)

Blev du tillsammans med någon? - jag hade redan någon

Favoritprogram på TV? - The hills, The city, 16 and pregnant, desperata hemma fruar, greys anathomy :)
Bästa boken du läste i år? - elsas mode
Största musikalista upptäckten? - öööhh
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - en babyliss irl curl
Något du önskade dig men inte fick? - inget

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - jag var med min pojkvän och fikade och kollade på bio
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - det finns väl alltid något

Hur skulle du beskriva din stil år 2008? - blandat..

Vad fick dig att må bra? - simon
Vilken kändis var du mest sugen på? - robert pattinson hihi
Vem saknade du? - ingen

De bästa nya människorna du träffade? - Nora hora :)



förfest hos simon älskling nyår♥

p.s. det blev en nyår som man hoppades på iaf :) eller ah man kunde ändrat lite saker men det var ändå jätte kul, på kvällens slut blev jag en morsa för 2 snuttingar iaf xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0