STUDERANDE DAG

idag har jag studerande dag i skolan och det menas att alla ska sitta och plugga från kl 9 till 16? hm.. gör någon de eller? svar nej.. vad tror dem liksom, fast jag är glad att vi får så många studerande dagar faktiskt :D haft typ 5 sen jag börja skolan as göööööööööttt.
så nu sitter jag som de flesta i min skola och kanske kollar på tv och tänker att man borde plugga men absolut inte orkar...
jag sitter även och plannerar maten för dagen, det blir nog potatis klyftor med torskpinnar (det ända vi har hemma) och vi har tusentals såser men jag vet inte vad man kan ha till de :S så får ta och ringa min kära mor nu då.
Om jag hade fått välja så hade jag lagat det goa frida lagade till mig igår otroligt gott! 



 (en bild från festen hos elin)
så här glad blir jag för att min snälla syster har har gjort en blodd design till mig som är skit snygg! taack Jennifer♥


Kommentarer
Postat av: Jenna (Dimeadozen)

Jag älskar denna bilden!! Varsegoood Pauline! men vi har ett litet problem, de med internet explorer verkar inte kunna se bloggen ordentligt för menyn somligger på höger sida åker ner till botten av sidan >.< skall försöka prata med J och se om han kan hjälpa mig lösa det!

2010-02-11 @ 09:17:40
URL: http://dimeadozen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0