SLÄNGA EN GAMAL ÄLSKLING?

bara för att min pojkvän sa förra veckan att jag borde spendera mina sista pengar på en väska eftersom att min skulle gå sönder vilken jäkla sekund som helst! så när jag såg en hyfsat snygg väska så köpte jag den bara direkt och man känner sig ju jätte glad efter åt när man har köpt ett impulsköp som man verkligen gillar det känner ju alla igen..

Frida: varför är du så glad?
jag: för att jag har shoppat och ah.. jag mår bara bra! :D
frida: pauline... det är inte bra
jag: varför?
frida: du är som en drogmissbrukare.. du mår bra bara du får köpa något och så är det för dem med ju
jag: oj..

där insåg jag att det kanske inte var alls bra att känna så haha xd men det går inte att sluta shoppa :S

här är mi gamla älskling som var helt fucked up :s  och min nya babe :D (den gamla är från ellos och den från bling) 

 och det värsta var när jag kom hem och visa mamma så sa hon att jag shoppar minst en gång i veckan :S och att jag var tvungen att slänga den gamla väskan då eftersom att jag alltid har massa väskor liggandes omkring även om jag inte vill ha dem :s men kommer inte slänga min älskling för än den riktigt går i sönder (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0