SKOLAN

precis gjort en organisations uppgift det gick förbannat bra! hoppas iaf på VG, fast nu har jag kvar typ hundra saker till i veckan vrf knuffa allt till precis innan lovet? vad tänker ni lärare med egentligen, de bryr sig inte om eleven alls i sånna lägen, om jag hade vart lärare hade jag fan vart bääääääääääässst! för jag vet precis vad de inte ska göra höhöh.

på lördag morgon åker man då med familjen till vemdalen, det var ett tag sen så vi frå se hur vi hanterar det ;)

nu måste jag skynda mig till bussen ska träffa frida i stan sen åka hem

CIAO♥

Kommentarer
Postat av: Jenna (Dimeadozen)

De tänker... "om jag lägger allting innan lovet så att de inte är färdiga tills dess finns det inget för mig att rätta och jag kan njuta av mitt fina lov" :)

Gillar du din design? och ditt kort?

2010-02-09 @ 20:55:17
URL: http://dimeadozen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0