ÅNGEST

städar mitt rum nu och då blir det alltid så att jag provar massa outfits och nu tror jag att jag ska lämmna tillbaka min nya väska för jag har inte råd direkt att köpa hur många som helst så måste verkligen tänka över mitt val, jag är ju en sån som har mycket smycken och så och kläder med lite mer detaljer och då behöver jag nog en väska som är lite mer orginal.. fast jag tycker väskan är väldigt snygg!! men det blir så svårt när det blir för mycket med allt :S
fan vad trött jag är på mig själv, jag har lämnat tillbaka 3 saker denna veckan? kanske borde sluta med mina jäkla impulsköp för ibland så blir det bara fel, men jag skyller på att jag inte shoppat på så länge så i got caught up in the moment helt enkelt ...

jag får la försöka byta innan jag och frida ska på valentines day på bion imorgon

MÅSTE HITTA EN NY VÄSKA NU DÅ SNABBT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0