SHOPPING

härom dan fick jag en aha upplevelse, hm...
JAG SHOPPAR FÖR MKT ;O men kan absolut inte slut :( men jag märkte att jag inte hunnit änvända mina nya kläder för att jag shoppar nya hela tiden :S men nu ska ni får se några av mina senaste köp



orkade inte vända bilden, men ett leopard linne från HM 179:-

detta är mitt nya favorite linne (L)  blå leopard mönstrad AS SNYGGT!   HM 175:-





otroligt söt rosa kofta från HM 299:-

woho mitt andra inlägg, jag har inte riktigt vart på humör att blogga men nu ska jag puscha med själv till det!    jag har då shoppat (a) ovanligt *host*  en söt rosa kofta från HM cirka 300:- ett riktigt fynd






och min nya älskade platå skor från scorett 799:- lite dyrt men jag totalt älskar dem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0