PLUGG PLUGG PLUGGG!

GUUUD! satt uppe till 12 igår för att plugga på mitt religonsprov idag, det söööööööööög seriöst jag kunde inte gå frågorna och då kan man inte få G eller hur? sen hade jag spanska prov också som jag inte hade pluggat på fast det hade ingen så det var inte bara jag som var stygg(a) men dte gick ok faktiskt håller tummarna för ett G, jag suger i skolan helt enkalt, så idag hade jag tänkt att ta en vilo dag som Gud gjorde på den sjunde dagen! ;D tror jag :S (lite kan jag) för snart kommer ÄNNU mer plugg. JÄKLAR asssååååå


 hade tänkt att sola idag men nja, blev nog inte så har bara suttit framför datan hela kvällen och lyssnat på spotify ♥ love it
på lördag ska jag på efterlängtade New Moon med erica, min älskling simon och robin! itäs going to be lots of fun!


dagens outfit!




Skinnjacka sisterspoint
halsduk bubbleroom
Stickad tröja MOnki
skor Converse
leopard klänning (undertröjan) Bik Bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0