ÖNSKA SIG KAMERA I JULKLAPP?

guuud jag måste skaffa en bättre kamera! jag har en Nikon D60 tror jag, höhöh och en canon något :P 8 megapixlar och den suger! man blir typ gul? aja , man orkar ju inte bära runt på sin systemkamera och jag vill ta med bilder! älskar att göra det..
mamma och pappa ska julhandla imorgon så nu sitter jag här och försäker skriva min önskelista :D går sådär faktiskt , känns som jag har allt xD förutom en tv :P men de kommer jag inte få så ingen idé att önska sig hahaha.

Imorgon börjar kl 8 och ska göra ett argumenterande tal, sjukt nervös och vill bara spy och det är inte ens för min klass eller mina lärare :o guuud jag kommer döööööööö, jag får iaf åka kl 6! det är hemskt..

På tisdag ska jag kanske åka till Ullared också! JIPPPIIIIII!!!  :D kommer bli mkt shopping i så fall :)
nu måste jag hjälpa min bror att göra lite mat, i'm the babysitter, not that fun actully whatever jag får iaf pengar
 för det och det älskar vi ♥





jag alex och micke på skojfoto i 9:an sjukt kul, det blir lite blanade bilder för jag tycker det är snyggare med en bild på inlägget (a)


/pauu

Kommentarer
Postat av: Friday

Kameran hänger inte på pixlarna :) 8 pixlar räcker gott och väl om du inte tänkt tapetsera en vägg med en bild..så om den du har inte duger får du kolla på annat :) typ zoom, blixt, vitbalans och skiiiit hihi pöss

2009-12-04 @ 18:00:19
URL: http://ispirazione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0