JAHA NU VAR JULEN ÖVER..

nu ör dne helgen man länktat så efter över, men det blev helt okej julklappar faktiskt!
jag har inte vart på mitt bästa humör faktiskt :s blivit jätte arg och sen bara brytit ihop för ingenting :s konstigt...
aja :D imorgon blirde nog shopping för att bli av med alla dessa vackra pengar ♥♥ fast det bästa är nog vad det blir sen efter man spenderat dem (aaa) har inte shoppat på länge :s hemskt :( 


haha jag provade min nya fjärrkontroll till kameran så jag försökte komma med på bild och det är därför jag ser så?hm.. haha stor xD rött linne JC spets tröja gina tricot kjol england primark


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tja!

Är du sugen på en ny design? Då har jag kommit rätt. Jag gör just nu blogg designer för 70kr efter dina önskningar. Men jag hjälper gärna till med förslag om så önskas. Jag gör designer på hög kvalitè. Jag har själv gjort bland annat min egna bloggdesign. Om du vill diskutera mer så maila mig till [email protected]

2009-12-27 @ 15:17:36
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar din outfit på bilden

2009-12-28 @ 11:38:58
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0