HÅRET I DÅLIG KVALITE

idag var min sista skoldag för året! YES! vi hade as kul på klassens avslutning vi gjorde musik tävling och quiz om lärarna xD hahha mitt lag vann inte :( men vi hade lika roligt för det :D för vi var ändå bääst (a)

idag klippte jag mig en aning kortare, eller ah klippte topparna jag blev faktiskt överaskad att jag skulle gilla de? hm.. men jag tycket det var fint med denna längden :) sen så slingade jag några ljusa om några lite mörka  blonda slingor och älskar nyansen!♥ även om man kanske inte kan se skillnaden så jätte mycket ;)

aja nu ska jag vara dålig och kolla på anna ankas jul....
men det är bara för jag vill höra alla dumma saker hon säger!! och jag tänker verkligen välja kalle anka på jul! GO KALLE ANKA!





ser lite töntig men jag tycker det är helt okej! höhöh



/pauu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0