10:12

jah.. idag är det exakt 2 VECKOR KVART TILL JULAFTON vem längtar inte egentligen?:)

ullared gick super :D shoppade för 1600 typ :$ och det kändes som jag inte fick så mycket med mig hem? hm..
jag fick handlat super duper bra julklappar iaf :D till min pappa, min syster och till simon! så nu är allt julshoppande slut  *puh*  (jag lägger ut bilder sen) 

gud nu kom jag på jätte många saker jag önskar mig i julklapp :( och jag vet så mycket jag vill shoppa!!! men såklart inga pengar kvar :(:( riktigt ledsen, det är alltid så att man hittar massa snyggt när man inte har pengar? ..
idiotiskt faktiskt, aja snart får man massa julklappar :D och då kanske man blir på mycket bättre humör (a)

nu börjar man verkligen komma in i julstämningen! på måndag blir det vårt årliga pepparkaksbak :D (fast jag gillar inte pepparkakor :$) hahahha duktigt liksom (y)



gah längtar så! julen hemma är den bästa :)  julen 2007 (lägg märke till den snygga brunetten i hörnet som söker efter uppmärksamhet , det är jag haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0